Strategi og pejlemærker
Administrations- og Servicestyrelsen har fire strategiske pejlemærker:
-
Administrations- og Servicestyrelsen skal effektivt levere relevante shared service ydelser af høj kvalitet, så de øvrige styrelser kan fokusere på deres kerneopgaver.
-
Administrations- og Servicestyrelsen skal understøtte transformationen af skatteforvaltningen frem mod 2021 ved at drive relokaliseringen og rekrutteringsindsatsen samt sikre koncernfælles initiativer.
-
Administrations- og Servicestyrelsen skal bygge på en kultur præget af faglighed, ansvarlighed, samarbejde og udsyn, hvor medarbejdere er kompetente og engagerede, og hvor nærværende ledere tager fagligt ansvar, sætter retning og prioriterer.
-
Administrations- og Servicestyrelsen skal sikre et godt samarbejde og gode relationer til de øvrige styrelser samt gennemsigtighed og involvering i opgaveløsningen.
Mål- og resultatplan
Der er udarbejdet en mål- og resultatplan for Administrations- og Servicestyrelsen, som skal sikre retning og styring i arbejdet med de strategiske pejlemærker.
Download Mål- og resultatplan 2020 for Administrations- og Servicestyrelsen
Resultatløn/engangsvederlag til styrelsesdirektør
Styrelsesdirektørens engangsvederlag gives for en ekstraordinær indsats på baggrund af departementschefens vurdering af direktørens samlede performance over året. Udmøntning for 2019 udgør 25.000 kr.